SNART INSNÖADE

Igår hade jag en liten födelsedagsfest för mina vänner. Jättetrevligt och ännu en gång, stort tack för dom fina presenterna.

Jag och Jocke skulle egentligen åka till Umeå idag eftersom han skulle flyga därifrån. Men han bokade om, så han åker första planet imorgon istället. Nu såhär i efterhand känns det jäkligt bra med tanke på all snö som kommit idag. Dock är jag ändå orolig för morgondagen, hur plogat kommer det vara vid 05:00 imorgonbitti? Men jag har lånat pappas bil, den har i alla fall 4-hjulsdrift.

Vi skottade min parkering nu ikväll, vilket behövdes. Känns inte som dom skottat den på hela helgen. Vi hann även med att köra fast där när vi skulle till pappa på middag. Så ett bilbyte var nog rätt beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0