JAG HAR VÄRLDENS FINASTE VÄNNER

I fredags var jag ju bjuden på middag hos Emelie och Daniel, det jag inte visste var att även Nina, Sandra och Nathalie var där och överraskade mig. 

Fick först en present sen skulle jag sätta mig i soffan med en ögonbindel (hade smått panik) då får jag en puss, Jocke var också där. Hade hade bara ljugit om att han skulle till London och jobba haha man känner sig verkligen blåst!

Så tusen tack igen, jag blev verkligen hur glad som helst. Känns som att hela stan har vetat om det utom jag haha.

I lördags hade jag ju planerat en egen fest, så det blev Jocke och brudarna haha.




Igår började futsal-serien och jag måste säga att det gick sjukt bra med tanke på  att vi bara tränat två gånger haha. Vi vann båda matcherna, 6-0 och 3-2.

Började 06:00 idag och skjutsade Jocke till flyget innan det, lagomt pigga. Så jag unnade mig en pn idag efter jobbet. 

Åter igen, tusen tack till mina fina vänner💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0